Od 24. prosince do 2. ledna má e-shop zaslouženou dovolenou. Děkujeme za všechny vaše objednávky a těšíme se na vás v novém roce 2026!

Reklamace

I nemilé situace mají svá řešení. Reklamace patří mezi ně a my se budeme snažit, aby její proces byl hladký a výsledek pozitivní.

Nemělo by se, ale může se stát, že Vaše zboží bude mít vadu. Pokud ta situace nastane, spolehněte se, že ji budeme řešit k Vaší spokojenosti. V rámci firmy máme reklamační komisi,  která vady posuzuje a nahrazuje. 

Zjistíte-li vadu, vyplňte prosím formulář odstoupení od smlouvy, který najdete dole na této stránce. Vyplňte jej, uveďte v něm své důvody a pošlete nám spolu s vadným zbožím na adresu:

LEROS, s.r.o.

Úprkova 1962

696 62 Strážnice

Telefon: 799 118 024 

Reklamační proces trvá ze zákona 30 dní. Budeme s Vámi ve spojení od jeho začátku po dokončení. 

Více informací najdete v našich Obchodních podmínkách.