Blog

Bylinkové víno: macerát bylin ve víně

Bylinkové víno: macerát bylin ve víně

Přečíst příběh
Otisk barevného léta

Otisk barevného léta

Louky i zahrady hýří uprostřed léta nepřeberným množstvím květů všech barev i tvarů. Vyzkoušeli jsme starobylou japonskou techniku a pokusili jsme se přenést krásu květin na látkové prostírání. Dáte si s námi čaj?

Heřmánkové víno na zklidnění mysli a pokojné zažívání

Heřmánkové víno na zklidnění mysli a pokojné zažívání

Latinský název Heřmánku “matricaria” se odvozuje od latinského “mater” = matka, protože jej většinou pro své léčebné účinky používaly matky a ženy. Heřmánek má totiž silné dezinfekční a protizánětlivý efekt, což je velmi důležité při léčení nemocí všeho druhu. Heřmánek najdete v našich čajích, kosmetice a nebo si můžete zkusit vyrobit domácí heřmánkové víno.

 Byliny pro hladké pozadí

Byliny pro hladké pozadí

S rostoucími teplotami začínáme věnovat více pozornosti částem těla, která v jiných ročních obdobích zůstávají zahaleny. I tady byliny mohou pomoci podpořit vzhled a pevnost kůže našich stehen a pozadí.

Omlazující maska z pylu borovice

Omlazující maska z pylu borovice

Vitalita, mladost, energie, krása, imunita – to vše ukrývají jemná zrníčka borovicového pylu, který vydávají samčí květy. Nenechte si je na jaře ujít, vydejte se na sběr než se pyl rozptýlí a vyrobte si vlastní pleťovou masku.

Květová tonizační voda z divoké louky

Květová tonizační voda z divoké louky

Začátkem května nám příroda nabízí bylinky a květy, které díky svým blahodárným účinkům na naši pleť využijete při večerním čištění pleti, ale také při péči o nezdravou pokožku.

CELODENNÍ REŽIM VEDOUCÍ K DOBRÉMU SPÁNKU

CELODENNÍ REŽIM VEDOUCÍ K DOBRÉMU SPÁNKU

Podle statistik má problémy se spaním více než polovina lidí a já se bohužel řadím mezi ně. Za ty roky, co se s poruchou spánku potýkám, jsem o tomto tématu spoustu přečetla, vyzkoušela všemožné rady a přístupy, ke kterým jsem musela přistoupit daleko přísněji, než je obecně známo, abych se dočkala blahodárného nočního odpočinku. Ráda bych s vámi sdílela mé osobní doporučení, do kterého patří i správná volba potravin. Dle mých zkušeností nestačí jen zavést večerní program podporující usínání, ale v podstatě na dobrý spánek myslet už od rána.